برگزیده اخبار
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ رسانه ها نقش جدی در جهاد تبیین دارند

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه‌ها و بزرگانی که تریبون در اختیار دارند، در تقویت و توسعه جهاد تبیین میان مردم نقش جدی و تاثیرگذاری دارند.

به گزارش نای قلم، امیر سرتیپ علی حاجیلو، امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن جلسات قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش برگزار شد، اظهار کرد: دشمن با وجود همه توطئه‌ها، تحریم‌ها، شیطنت‌ها، فتنه‌ها و دسیسه‌ها در طول ۴٣ عمر انقلاب همیشه با شکست مواجه شده است و خروجی تمام اقدامات شوم آنها، پیروزی و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: دشمن قسم خورده ایران اسلامی در عرصه جنگ سخت شکست خورده و امروز به دنبال عملیات روانی، جنگ نرم و شناختی علیه ایران است.

* جهاد تبیین؛ راهبرد مقابله با دشمن در جنگ شناختی

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش ادامه داد: در شرایط حاضر، راهبرد مقابله با دشمن در جنگ شناختی، جهاد تبیین است لذا باید واقعیت‌ها را گفت و با روشنگری و حرکت جهادی در معرفی وضعیت تلاش کرد تا ذهن جوانان نسبت به مسایل موجود آماده باشد و نقشه دشمنان خنثی شود.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر سلطه جهانی بود و لذا دشمن برای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی همه اختلاف‌نظرها را کنار گذاشت و اتحاد شومی بر علیه جمهوری اسلامی ایران تشکیل داد و برای خلع سلاح انقلاب و از بین بردن زیرساخت‌ها و تحریف آن همه امکانات خود را به کار گرفت و برای این امر از جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و شناختی استفاده کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار هستند، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی، اقتدار و قدرت برای دفاع از حدود و ثغور و منافع ملی کشور هستند و دشمنان اسلام و نظام از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری‌ اسلامی ایران در هراس هستند.

* فتح خرمشهرها در راه است

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهرها در راه است و ذره‌ای از اهداف خود عقب نخواهیم نشست، تصریح کرد: سوم خرمشهر روز تجلی اراده خداوند بر غلبه جبهه اسلام بر کفر و حاکمیت مستضعفان بر مستکبران بود و تمام جبهه کفر هر چه در توان داشت در اختیار رژیم بعث گذاشته بود و باوجود همه این توطئه ها، اراده خداوند بر دشمن غالب شد و خاک جمهوری اسلامی به آغوش ملت برگشت.

* ایران ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکست

به گفته امیرحاجیلو، شکل گیری نظام ارزشی انقلاب اسلامی در شرایطی پیش آمد که دنیا دنبال مدیریت جهانی بود، ولی ایران ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکست و در بدترین شرایط جهانی و منطقه ای از بحران خارج شد و وارد مرحله جدیدی در مدیریت جهانی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی گفت: ٣٠ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد (سالروز فتح خرمشهر) توسط نیروهای مسلح در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک و کنگره شهدای عملیات بیت المقدس از جمله برنامه‌های شاخص گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان‌غربی است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برنامه‌های فرهنگی در سالروز گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا