مقالات
۱۴۰۱/۰۳/۰۷          پلمب یک دفتر کار مامایی و 4 مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در ارومیه

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از پلمب یک دفتر کار مامایی و چهار مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و دندانسازی، لیزتراپی و طب سنتی در ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، ناصر مسعودی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: پیرو بررسی و بازدید میدانی صورت گرفته از یک دفتر کار مامایی، دفتر مذکور بدلیل عدم کسب مجوز قانونی و شروع فعالیت پیش از موعد، انجام اقدامات درمانی غیرمرتبط و تبلیغات خارج از ضوابط تعطیل و پلمب شد و پرونده وی جهت پیگیری های بعدی در اختیار واحد نظارت بر درمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ بر اساس وظیفه ذاتی هرجایی مورد خلافی در زمینه ارائه خدمات مشاهده شود به طور حتم بدون اغماض برخورد می‌شود.

* پلمب چهار مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و دندانسازی

معاون امور درمان دانشکده علوم پزشکی استان همچنین از پلمب چهار مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و دندانسازی، لیزتراپی و طب سنتی خبر داد.

مسعودی گفت: یک مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و دندانسازی، یک مرکز لیزرتراپی، پاکسازی و جوانسازی پوست و یک مرکز طب سنتی (حجامت) و یک مرکز لیزرتراپی، پاکسازی و جوانسازی پوست توسط کارشناسان نظارت بر درمان این حوزه بعد از طی مراحل قانونی و تنظیم صورت جلسه های مربوطه پلمب شد.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریع موضوع را به شماره تلفن (32245454) اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به اداره نظارت بر درمان دانشگاه واقع در تقاطع خیابان جهاد و راهنمایی گزارش کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش مقالات اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا