Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

مقالات
۱۴۰۱/۰۴/۰۹          اشنویه در مسیر توسعه

استاندار آذربایجان غربی در سیزدهمین سفر شهرستانی خود وارد اشنویه شد و در ابتدای سفر به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کرد.

محمدصادق معتمدیان سپس در جمع عشایر دشتبیل و مردم روستای آغبلاغ شهرستان اشنویه حضور یافت و با تأکید بر همفکری و هم اندیشی مسئولان استان برای رفع مشکلات مردم، گفت: در سفر‌های شهرستانی با حضور میدانی و در دیدار مستقیم، از نزدیک پیگیر مطالبات بحق مردم هستیم.

وی شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان‌های آذربایجان غربی از جمله اشنویه را یکی از اهداف سفر‌های شهرستانی عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در سفر‌های شهرستانی، تلاش می‌شود زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف استان فراهم شده و در نهایت شاهد رشد اقتصادی این مناطق باشیم.

معتمدیان تکمیل طرح‌های نیمه تمام را نیز از اولویت‌های سفر‌های شهرستانی اعلام کرد و گفت: مدیران دولتی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظف به تکمیل زیرساخت‌های مناطق کمتر برخوردار و رفع مشکلات مردم و واحد‌های تولیدی و صنعتی هستند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین اقدامات جهادی و جهشی برای محرومیت زدایی در سطح استان را ضروری دانست و تصریح کرد: تامین مطالبات روستاییان آذربایجان غربی در حوزه‌هایی همچون تامین گاز، آب شرب، راه مناسب، مراکز بهداشتی و آموزشی، اینترنت و ... باید به صورت جدی توسط دستگاه‌های متولی دنبال شود.

معتمدیان در این دیدار‌ها با اشاره به احصاء و بررسی تمامی مشکلات مناطق شهری و روستایی در سفر‌های شهرستانی، گفت: با زمان بندی و اولویت بندی اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی، روند توسعه و آبادانی مناطق مختلف آذربایجان غربی با همکاری دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های مختلف و بخش خصوصی تسریع خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی با حضور در جمع مردم روستای باب خالد آباد از توابع بخش نالوس اشنویه و روستای بیژن آباد از توابع بخش مرکزی اشنویه مسائل و مشکلات مردم این روستا‌ها را بررسی کرد.

وی از واحد تولیدی احیا شده گلوکز شیرین اشنویه به عنوان بزرگترین واحد تولیدی این شهرستان بازدید کرد.

معتمدیان همچنین با حضور در شهر نالوس اشنویه با خانواده معظم شهید یوسف احمدی دیدار و از صبر و ایثار این خانواده تجلیل کرد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش مقالات اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا