گزارش و گفتگو
۱۴۰۰/۱۰/۱۳          برگزاری ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی از امروز

رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی از برگزاری ۶۰ عنوان برنامه در قالب دو هزار مراسم به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، علیرضا بقایی در گفتگویی اظهار کرد: این برنامه‌ها از امروز سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها تا سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله در بخش‌های فرهنگی، مذهبی و بصیرتی برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط ۸۰۰ هیئت مذهبی بانوان و یک هزار و 200 هیئت مذهبی آقایان در دو سطح ملی و استانی در تمام شهرستان‌های استان و در محورهای فرهنگی، مذهبی و بصیرتی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و هنری، مراسم سخنرانی و مذهبی، شب شعر، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، تهیه جهازیه برای نوعروسان، تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و برگزاری نشست‌های بصیرتی به این مناسبت در سطح روستاها و شهرهای استان را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

بقایی با اشاره به حمایت از اجرای تئاتر مذهبی، طراحی پوستر، نشست‌های فرهنگی، مذهبی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌های هیئات مذهبی استان در این ایام خواهد بود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا