Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

گزارش و گفتگو
۱۴۰۰/۱۰/۱۲          شهید سلیمانی محور وحدت بود

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی محور وحدت و همدلی بود.

به گزارش نای قلم، مهدی عیسی‌زاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی با نقش‌آفرینی در تشکیل محور مقاومت و مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی مانند داعش و نابودی آنها امنیت را برای منطقه و جهان به ارمغان آورد.

وی افزود: این شهید و همرزمانش با ایستادگی برابر مستکبران، عوامل سرسپرده و تروریست‌های تحت حمایت آنها پرچم عزت و مقاومت را برابر دشمنان در منطقه به اهتزاز در آوردند. این شهید تنها متعلق به کشور ایران نبود بلکه این شخصیت اثرگذار متعلق به همه آزادیخواهان جهان بود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رسالت نخست ائمه اطهار (ع) رساندن پیام و آگاهی بخشیدن به جامعه است، شهید سلیمانی نیز با گام برداشتن در این مسیر توانست بسیج مستضعفان را در جهان شکل دهد، محور وحدت جهان اسلام شود و در این راه به فیض عظمای شهادت برسد.

عیسی‌زاده اضافه کرد: شهید سلیمانی، اسطوره و شخصیتی بی بدیل از نسل شهید باکری و سایر شهدای عزیز دوران دفاع مقدس، بودند که در صحنه های مختلف نظامی، فرهنگی و اعتقادی خدمات بسیاری را ارائه دادند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید سلیمانی قهرمانی هستند که حذف شدنی نیست، بلکه در قلب تمام انسان های آزاده و جهان اسلام قرار داشته و بر دل‌ها حکومت می‌کرد، تفکر و مکتب این قهرمان حتی با  سانسور کردن مطالب کاربران فضای مجازی در رابطه با ایشان، نیز حذف شدنی نیست.

وی اظهارداشت: امروز راه شهید سلیمانی به یک مکتب برای جبهه مقاومت تبدیل شده است که این امر نشان می‌دهد همانگونه که دشمن از سردار سلیمانی واهمه داشت، از این پس از نام شهید سلیمانی نیز خواهد ترسید.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا