گزارش و گفتگو
۱۴۰۰/۱۰/۰۹          داشتن بصیرت، یکی از شاخص‌های اصلی مکتب حاج قاسم

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: داشتن بصیرت یکی از شاخص‌های اصلی مکتب حاج قاسم بود.

به گزارش نای قلم، حسین پناهی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی برای دشمن‌شناسی، وحدت و بصیرت‌افزایی تمام تلاش و توان خود را به کار بست.

وی با بیان اینکه برای مقابله با تحریف‌ها باید بصیرت داشته باشیم، افزود: وظيفه رسانه‌ها روشنگري و بصيرت‌افزايي در جامعه است.

عضو شورای شهر ارومیه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی سنگربان عزت اسلامی بود، تصریح کرد: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس نیز شجاعت و تدبیر را توامان کرده بود و همه عمر خود را در راه اعتلای دین و دفاع از مسلمین صرف کرد.

پناهی ادامه داد: مردم ثابت کردند که حافظ ارزش‌ها و باورهای دینی بوده و در راه مبارزه با دشمنان سنگربان واقعی اسلام و انقلاب هستند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا