گزارش و گفتگو
۱۴۰۰/۱۰/۰۹          مکتب سردار سلیمانی ماندگار است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی گفت: مکتب سردار سلیمانی همچون مکتب حسینی ماندگار خواهد ماند.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام اباذر بیگی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: امروز زنده نگهداشتن مکتب حاج قاسم کمتر از خود ایشان نیست همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی در دفاع ولایت یک رزمنده خستگی ناپذیربود، نامش در دیوان عزت ولایت‌مداری ثبت است چرا که ولایت مداری در خونش جریان داشت، سایه پربرکت این شهید هنوز در کشور باقی است و یاد و خاطره  او تا ابد در دل ها و قلب های ما باقی خواهد ماند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی ارزشمندی است که با شهادتش به جامعه حیات بخشید، تصریح کرد: حاج قاسم به واسطه تربیت ولایتی که داشت خود را برتر از دیگران احساس نمی کرد، فروتن و افتاده بود، با مردم بسیار متین و متواضع رفتار می کرد، زندگی ساده ای داشت و نسبت به اسلام و ولایت التزام داشت، کاملا بر مدار ولایتمداری زندگی کرد لذا این سبک زندگی باید الگوی جوانان باشد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مکتب رهایی‌بخش اسلام با شخصیت پیامبر اکرم (ص)، مکتب عاشورا با محوریت امام حسین (ع) و مکتب انقلاب اسلامی با شخصیت امام خمینی (ره) گره خورده است، مکتب مقاومت در سه دهه اخیر نیز با شخصیت محوری سردار حاج قاسم سلیمانی مأنوس شده است.

بیگی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی بزرگترین اسطوره تاریخ معاصر کشور است، اظهار داشت: ولایتمداری، انقلابی گری، اهتمام به امور مستضعفین، دلسوزی، صداقت، اهل وحدت، با مردم زیستن، عدم وابستگی به کانون های قدرت و ... از ویژگی های سردار سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم مالک اشتر زمان بود، ادامه داد: وی در اخلاق، مجاهدت، عبادت، ولایت مداری، سختکوشی، استمرار در مجاهدت، دغدغه مندی، آشنایی به رزم و دشمن شناسی بی نظیر بود که وی را دارای مکتب کرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا