Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

گزارش و گفتگو
۱۴۰۰/۱۰/۰۹          حاج قاسم به عنوان مدیر تراز انقلاب اسلامی و اسوه مدیران است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های مدیر نمونه و کارآمد و با نام بردن از سردار سلیمانی به عنوان الگوی مدیریت گفت: سردار سلیمانی نمونه بارز مدیری بود که در بحران‌ها توانست به خوبی هدایت امور را به دست گیرد و با اطمینان خاطر می‌توان از حاج قاسم به عنوان مدیر تراز انقلاب اسلامی و اسوه مدیران نام برد.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام ناصرآقایی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ولایت‌مداری باعث عزت می‌شود و عزت و عظمت و آبروی این مرد بزرگ نشات گرفته از سربازی در درگاه ولایت بوده است.

وی افزود: سردار سلیمانی به این دلیل الگوی ملت های جهان و تمام بشریت شد که برای خدا و در راه پروردگار گام برداشت؛ اخلاص وی باعث شد تا محبوب و مورد محبت جهانیان قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: باید امانتدار خوبی برای مسیر پر افتخار شهادت و استقامت در برابر ظلم و استکبار باشیم و به توصیه مهم شهید سلیمانی در سخنرانی‌ها و وصیت‌نامه ایشان که اعتقاد عملی به ولایت فقیه است، عمل کنیم.

وی اضافه کرد: دفاع از مظلوم، ایستادگی در برابر ظالم و اتکا به خود، پیام مکتب شهید سلیمانی است؛ این سردار رشید اسلام با این شیوه طومار ستمگران را در هم پیچید.

وی گفت: راه و شیوه مدیریت و جهاد سردار سلیمانی باید به نسل امروز منتقل شود تا با پیروی از شیوه وی تبدیل به مدیرانی لایق و متعهد شوند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا