گزارش و گفتگو
۱۴۰۰/۱۰/۰۸          سردار سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همان گونه که حضرت علی (ع) معجزه رسول الله بود، سردار سلیمانی نیز معجزه انقلاب اسلامی است که در مکتب امام خمینی (ره) تربیت شده بود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام منصور امامی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: تا قیامت مکتب سردار سلیمانی همچون مکتب حسینی ماندگار خواهد بود.

وی افزود: سردار سلمیانی در مکتب انقلاب و امام راحل (ره) درس عزت، ایثار و فداکاری آموخت و خداوند ایشان را از فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در امان نگه داشت تا در مقابل فتنه‌ای عظیم به نام داعش که هدف اصلی آن از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، بایستد و اسلام و انقلاب را از این حادثه بزرگ عبور داده و پیروز گرداند.

امامی تصریح کرد: زندگی شهید سردار سلیمانی در همه ابعاد دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که باید برای نسل جوان بازگو و الگوسازی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پرتو رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌هایش، نام و آوازه‌اش جهانی شد اما هرگز ادعایی نداشت و خادمی صادق و بی‌ادعا و سربازی جان برکف برای اسلام و ایران بود.

امامی ولایتمداری و همراهی با امام(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را از دیگر ویژگی های شهید ذکر کرد و افزود: شهید سلیمانی از همان ابتدا ارادت قلبی به امام راحل داشت و تا آخر در تبعیت و اطاعت از رهبری ایستاد و به دنبال ادای تکلیف دینی خود به شهادت رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: حماسه ۹ دی به دلیل خداشناسی و اتکای مردم به خداوند و ولایت رخ داد.

امامی ادامه داد: هدف فتنه ۸۸ نابودی ولایت که ستون محوری انقلاب است، بود و آنچه در حماسه ۹دی رخ داد، نمایش ولایت مداری ملت ایران بود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا