گزارش و گفتگو
۱۴۰۰/۱۰/۰۸          وصیت‌نامه سردار سلیمانی تبیین و بازخوانی شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: به غیر از بحث شجاعت، وظیفه داریم که وصیت‌نامه سردار سلیمانی را تبیین و بازخوانی کنیم.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: وصیت‌نامه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که درپی سال‌ها مجاهدت این شخصیت بزرگوار در راه دفاع از اسلام و نظام اسلامی نگاشته شده، باید به درستی در سطح جامعه تشریح شود.

وی تبعیت از ولایت فقیه و اصول انقلاب را از محورهای وصیت‌نامه سردار سلیمانی عنوان و تصریح کرد: این شهید والامقام عصاره وجودی و عصاره تمام تلاش‌های خود را به صورت وصیت‌نامه در اختیار مردم گذاشته است لذا باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: به سفارش سردار سلیمانی نباید اجازه دهیم مظلومیت امیرالمومنین (ع) برای مقام معظم رهبری تکرار شود و مورد هجمه ناجوانمردانه‌ی دشمان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه شهدای ما زنده هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران کماکان راه شهدا را ادامه می‌دهند و دشمنان با حذف فیزیکی نام‌آوران و غرورآفرینان کشور تنها ماهیت پلید خودشان را نشان می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی بیان کرد: شرکت در تجمع 9 دی برای همه مسوولان و مردم ضروری است.

وی افزود: در این روز، مردم بصیر و ولایتمدار کشور با حضور گسترده خود فتنه را خاموش کرده و به مسببان نشان دادند که مردم همیشه در صحنه بوده و خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: فتنه گران در سال ۱۳۸۸ حدود ۶ ماه مملکت را به آشوب کشیدند و تا به امروز نیز با توجه به اینکه متوجه شده اند که اشتباه کرده اند، هنوز حرفی نزده و توبه نکرده اند.

وی افزود: اصل هدف فتنه گران، رهبری نظام بوده و مردم همیشه در صحنه نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری وارد شده و فتنه را خاموش کردند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا