گزارش و گفتگو
۱۴۰۰/۰۵/۱۸          زیر گرفتن دو زن به بهانه بدحجابی با پژو پارس در ارومیه

 

عصر روز گذشته دو زن در خیابان کاشانی ارومیه توسط یک راننده به بهانه «تذکر حجاب» زیر گرفته شدند.

 به گزارش نای قلم، براساس آنچه در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، درگیری لفظی میان یک راننده سواری پژو پارس با دو عابر زن به بهانه بدحجابی بوده و هنوز از سوی مراجع رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

 راننده این خودرو پس از زیر گرفتن این دو زن و تصادف با خودروهای دیگر از صحنه متواری شد اما در ساعات پایانی شب گذشته دستگیر شد.

هر دو زن زیر گرفته ‌شده نیز به نزدیک‌ترین مرکز اورژانس منتقل شدند. حال هر دو‌ نفر  آنها نیز مساعد اعلام شده، هر چند یکی از آنها دچار آسیب‌دیدگی زیادی شده ‌است.

بعد از وقوع حادثه، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی دستور ویژه برای رسیدگی به موضوع تصادف خیابان کاشانی ارومیه صادر کرده است.

سردار مسعود خرم‌نیا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر زیر گرفته شدن دو نفر خانم توسط خودرو در خیابان کاشانی شهرستان ارومیه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ مدرس برای رسیدگی به موضوع، به محل اعزام  شدند.

وی افزود: در بررسی صحنه توسط ماموران کلانتری مشخص شد فردی به هویت معلوم با یک دستگاه پژو پرشیا ۲ نفر خانم رهگذر در خیابان را زیر گرفته و از محل متواری شده که با تلاش ماموران و مردم حاضر در صحنه، فرد متواری شناسایی و سریعا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

خرم‌نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه حادثه مذکور در جریان یک هنجارشکنی رخ داده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفته و به محض وصول نتیجه متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم از دستگیری راننده خاطی در حادثه تصادف دیروز خیابان کاشانی ارومیه خبر داد.

مجیدی افزود: پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی و مجروح شدن دو نفر بانو در این حادثه فورا دستورات لازم به بازپرس محترم صادر و اقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد که نهایتا با همکاری موثر نیروهای انتظامی متهم متواری شناسایی، دستگیر و تحت نظر قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با قاطعیت به اتهام فرد خاطی رسیدگی  شده و مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

مجیدی افزود: اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیندازد به شدت با او برخورد می‌شود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا