گزارش و گفتگو
۱۳۹۹/۱۲/۲۳          دستمزد کارگران بر اساس واقعیت‌ها افزایش پیدا کند

نماینده مردم میاندوآب در مجلس، گفت: افزایش دستمزد کارگران باید همسو با نرخ تورم علاوه بر همراهی نمایندگان کارفرمایی باشد.

به گزارش نای قلم، مهدی عیسی زاده در گفتگویی اظهار کرد: باید در فضایی منطقی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حقوق کارگران و کارفرمایان تامین شود.

وی افزود: بدون تردید این کمیسیون در روند بررسی نحوه افزایش دستمزد کارگران تذکراتی را به حاضران در جلسه به صورت مستقیم و غیرمستقیم خواهد داد تا افزایش بر اساس واقعیت‌ها انجام شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات نمایندگان، کارگران، کارفرمایان و دولت برای تعیین دستمزد کارگران گفت: امیدواریم شاهد افزایش معقول دستمزدها در سال آینده باشیم.

وی ادامه داد: البته کارگران قشر زحمتکش جامعه و چرخاننده اقتصاد کشور هستند که باید در شرایط فعلی اقتصادی کشور و شیوع کرونا توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس با تاکید بر سه‌جانبه‌گرایی در تصمیم‌گیری برای تعیین دستمزد کارگران، اظهار امیدواری کرد که عددی معقول و منطقی برای افزایش حقوق‌ها در سال آینده در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: در شورای عالی کار علاوه بر وزیر کار نمایندگان وزارتخانه‌های اقتصاد و صنعت حضور دارند که آن‌ها نیز باید نظر خود را اعلام کنند که امیدواریم در فضای منطقی تصمیم مناسبی برای کارگران در سال آینده اتخاذ شود.

عیسی زاده اظهار داشت: بدون تردید کمیسیون اجتماعی در روند بررسی نحوه افزایش دستمزد کارگران تذکراتی را به حاضران در جلسه به صورت مستقیم و غیرمستقیم خواهد داد تا دستمزد بر اساس واقعیت‌ها در سال آینده افزایش پیدا کند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا