گزارش و گفتگو
۱۳۹۹/۰۹/۱۲          وضعیت ۳ شهر آذربایجان‌غربی طی هفته آینده قرمز است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: وضعیت سه شهر استان شامل شوط و چایپاره در شمال و تکاب در جنوب، طی هفته آینده قرمز است.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: محدودیت های مربوط به شهرهای قرمز در این مناطق، از شنبه هفته آینده به مدت یک هفته اعمال می شود.

وی اضافه کرد: تا پایان روز جمعه هفته جاری نیز، محدودیت های اعمالی گروه های یک و ۲ و ممنوعیت تردد پس از ساعت ۲۱ در همه شهرهای آذربایجان غربی ادامه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: در ۱۴ شهرستان دیگر استان که به وضعیت نارنجی تغییر وضعیت داده اند نیز از روز شنبه محدودیت های جدید اعمال می شود که این محدودیت ها اعلام خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: درشبانه روز گذشته کرونا در آذربایجان غربی، ۲۲ قربانی دیگر گرفت.

آقازاده تصریح کرد: با ثبت ۲۲ مورد فوتی با تست مثبت در استان، مجموع جان باختگان به 2 هزار و 941 تن رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: هشت تن ازجان باختگان اهل ارومیه مرکزاستان بودند و شهرستان‌های پیرانشهر ومیاندواب هر یک با سه فوتی در رده بعدی قرار دارند.

به گفته وی در این مدت ۲۰۲ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند که این رقم، مجموع بیماران کرونایی بستری در اذربایجان غربی را به یک هزار و 132 تن می‌رساند که از این تعداد ۲۹۴ تن در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا