Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

گزارش و گفتگو
۱۳۹۹/۰۵/۰۳          آغاز توزیع مرغ منجمد در بازار آذربایجان غربی

سرپرست مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: هیچ گونه کمبودی از لحاظ تامین و عرضه مرغ در استان وجود ندارد و هم اکنون توزیع مرغ منجمد آماده طبخ به جهت تعدیل قیمت ها در سطح بازار و فروشگاه های زنجیره مصرف آغاز شده است.

 به گزارش نای قلم، داود قربان نژاد در گفتگویی اظهار کرد: این شرکت از اوایل تیرماه تاکنون حدود 250 تن از این محصول استراتژیک را با هماهنگی سازمان صمت به قیمت مصوب ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان بین شهرستان های استان توزیع کرده است و جهت تنظیم بازار آمادگی توزیع حداقل 600 تن را دارد.

قربان نژاد اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ آماده طبخ تازه در سطح بازار استان، به منظور کنترل قیمت این محصول، شرکت پشتیبانی امور دام استان پس از اخذ مجوزهای لازم اقدام به توزیع مرغ منجمد داخلی کشتار شده با خط 2 (اتوماتیک) در سطح استان کرده است.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به وجود ذخایر قابل توجه در سردخانه این مجموعه اقدام به توزیع گوشت مرغ منجمد آماده طبخ تازه به استان های آذربایجان شرقی به مقدار 350 تن و اردبیل به مقدار 106 تن کرده است.

لازم به ذکر است گوشت مرغ های توزیعی مربوط به بهترین کشتارگاه های استان (دارای خط 2 کشتار) و به لحاظ کیفی، وزن و سیستم نگهداری از جمله انجماد سریع در بالاترین سطح استاندارد هستند.

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا