گزارش و گفتگو
۱۳۹۹/۰۲/۰۲          ثبت نام سیم کارت رایگان اپراتورها الکترونیکی شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از الکترونیکی شدن ثبت نام سیم کارت رایگان اپراتورها خبر داد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در حاشیه بازدید از دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر و بررسی مشکلات مردم در گفتگوی خبری با اشاره به طرح اجرای فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و هماهنگی های به عمل آمده با نمایندگان استانی اپراتورها و انجمن دفاتر پیشخوان دولت اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت و جلوگیری از ایجاد صف در مقابل دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام سیم کارت رایگان اپراتورها الکترونیکی شد.

وی عنوان کرد: مشکلات موجود برای ثبت نام سیم کارت به وزارتخانه متبوع گزارش شد و در این راستا مقرر شد فرآیند ثبت نام سیم کارت به صورت الکترونیکی صورت پذیرد.

جلیلی نژاد با اشاره به ارسال پیامک از طریق تمام اپراتورها به مردم افزود: دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر وجود ندارد همشهریان می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی اپراتورها نسبت به ثبت نام سیم کارت رایگان اقدام کنند و سیم کارت از طریق پست به درب منازل ارسال می شود.

سرپرستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی دولت که سیم‌کارتی به نامشان ثبت نام نشده است، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی اپراتورها با نشانی زیر نسبت به ثبت نام سیم کارت اعتباری رایگان اقدام کنند.

سیم کارت های ثبت نام شده در اسرع وقت توسط شرکت پست تحویل می شود:

همراه اول: shop.mci.ir

ایرانسل:shop.irancell.ir

رایتل:www.rightel.ir/first-sim

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا