گزارش و گفتگو
۱۳۹۹/۰۱/۲۹          از هنرمندان آذربایجان غربی تجلیل شد

سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان غربی از ده ها نفر از هنرمندان انقلابی، متعهد و مردمی در این استان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش نای قلم، رییس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی، از تعدادی از هنرمندان متعهد، انقلابی، ولایی و مردمی به نمایندگی از همه هنرمندان استان تجلیل کردیم.

مجتبی حاجی زاده با بیان این مطلب، افزود: این تجلیل گر چه به خاطر شرایط کرونایی غیرحضوری و محدود انجام گرفت اما شامل چهره های پیشکسوت و جوان از همه رشته های هنری در تمام شهرستان های استانی شد.

وی افزود: متاسفانه امسال در استان به علت شرایط اجتماعی، مراسمی برای گرامیداشت هفته هنر انقلاب برپا نشد، ما با احساس این ضرورت که باید در این شرایط سخت یادی از هنرمندان عزیز کنیم مراسم تجلیل را به صورت عیر حضوری انجام دادیم.

حاجی زاده گفت: هنرمندان متعهد در هر شرایطی همگام رهبر، مردم و ارزش های انقلابی بوده اند و هستند و در شرایط سخت و فرساینده کرونایی هم با هنر خود در کنار مردم و مدافعان سلامت بودند و آثاری قابل توجه هم مبتنی بر همین شرایط تاریخی آفریدند که جا دارد بیشتر از اینها در خدمتشان باشیم و جا دارد همه دستگاه های متصدی از این لشکر متعهد فرهنگ، هنر و اندیشه ارزشی تجلیل و تقدیر کنند.

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا