Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

گزارش و گفتگو
۱۳۹۹/۰۱/۲۱          فعالیت های هنری به شکل مجازی و دورکاری ادامه دارد

رییس سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان غربی گفت: فعالیت های هنری در سطح آذربایجان غربی به شکل مجازی ادامه دارد.

به گزارش نای قلم، مجتبی حاجی زاده در گفتگویی اظهار کرد: ما تابع مقررات بهداشت و درمان هستیم و تمام توصیه ها را مراعات می کنیم اما با وجود محدودیت حضور فیزیکی همکاران و هنرمندان در اداره و مراکز، فعالیت های هنری به روش دورکاری ادامه دارد و تعطیل نیست.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه های هفته انقلاب اشاره و اضافه کرد: در هفته هنر انقلاب اسلامی از هنرمندان متعهد و خانواده شهدای هنرمند تجلیل می کنیم.

 حاجی زاده افزود: گرچه به علت دوری از شیوع کروناویروس، همایش بزرگ تجلیل از اهالی هنر استان برپا نمی شود ولی در طول هفته هنر انقلاب از ۲۰ الی ۲۷ فروردین ضمن دیدار با هنرمندان و خانواده شهدای هنرمند با حضور افرادی اندک و رعایت اصول بهداشتی، برنامه تجلیل انجام می گیرد و نمی ماند.

 وی با اشاره به وضع شیوع کرونا و خانه نشینی خانواده ها گفت: بسیج هنرمندان با تاکید و پشتیبانی فرمانده سپاه شهدا سردار شهسواری؛ کاروان های شادی و نشاط را در مجمتع های مسکونی شهرها راه انداخته که هنرمندان فعال در این کاروان ها، در محوطه مجتمع های مسکونی به اجرای برنامه های شاد و بانشاط همراه با شعرخوانی طنزآمیز؛ نمایش کمدی و مسابقه و ... می پردازند و اهالی مجتمع ها هم از پشت پنجره تماشا می کنند و لذت می برند چرا که این برنامه ها هم جذاب است و هم مردم حضور فیزیکی هنرمندان را می بینند که این هم برای خود جاذبه دارد و هم برنامه ها ضمن شاد بودن، آموزنده است.

حاجی زاده اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان سپاه شهدای آذربایجان غربی دارای ۱۰ انجمن هنری شامل شعر و داستان و نقاشی و خطاطی و فیلم و تئاتر و موسیقی و ... است و علاوه بر ارومیه در ۱۷ شهرستان استان نیز نماینده و دفتر فعال دارد که اهالی هنرهای مختلف در آن حضور می یابند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان در پایان با تبریک فرارسیدن عید نیمه شعبان، روز هنر انقلاب اسلامی را به اهالی هنر استان شادباش گفت و افزود: این روز با یاد و عطر شهید آوینی مزین و معطر شده و هفته انقلاب برای معرفی هر چه بیشتر ابعاد هنر انقلاب است و باید این هفته را جدی بگیریم.

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا