Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

گزارش و گفتگو
۱۳۹۸/۰۵/۱۴          کارکنان مشاغل بالینی بیمارستانی مشمول مشاغل سخت و زیان‌آور شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: کارکنان مشاغل بالینی بیمارستانی از مزایای قانون بازنشستگی پیش از موعد مشمول مشاغل سخت و زیان‌آور بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش نای قلم، رضا نقی زاده در گفتگویی افزود: این کارکنان، شاغلان رسته بهداشتی، درمانی را که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی دولتی و غیر دولتی مشغول به‌کار بوده و به بیماران بستری به صورت مستقیم ارائه خدمات می‌کنند، شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: پرستاران، بهیاران، کمک‌بهیاران، ماماها، پزشکان، کاردان‌ها و کارشناسان اتاق عمل، کاردان‌ها و کارشناسان هوشبری و شاغلان رشته شغلی فوریت‌های پزشکی می‌توانند پس از ارائه درخواست به کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور و تایید مشاغل در کمیته‌ها، از مزایای قانون بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان‌آور استفاده کنند.

نقی زاده بیان کرد: تعدادی از افراد مشمول که به دبیرخانه کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور درخواست داده بودند، مشاغل آنان در کمیته بدوی تایید و پرونده‌ها جهت طی مراحل آتی به اداره‌کل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی ارسال شد.

مشاغل سخت و زیان آور به مشاغلی اطلاق می شود که به خاطر مشکلات زمان شاغل بودن، بازنشستگی آنان پیش از موعد است.

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا