گزارش و گفتگو
۱۳۹۸/۰۳/۲۱          حدود 60 کیلومتر راه دسترسی به معادن استان به اتمام رسیده است

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تاکنون در استان حدود 60 کیلومتر راه دسترسی به معادن استان با هزینه ای بالغ بر 323 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

به گزارش نای قلم، پریسا عابدپور در گفتگویی اظهار کرد: از طرح های زیربنایی پیش بینی شده از محل درآمدهای فعالییت های معدنی در استان آذربایجان غربی 19 کیلومتر جاده دسترسی به معادن شمال استان آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: این جاده از سه راهی ایواوغلی تا معادن منطقه دول کندی به طول 19 کیلومتر اجرا و به اتمام رسیده است که با افتتاح این جاده روستا های سیه باز و دول کندی و ... نیز از جاده آسفالت برخوردار می شوند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی در ادامه افزود: پروژه های زیربنایی از محل درآمدهای امور معادن استان با هدف محرومیت زدایی و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز مناطق معدن خیز جهت توسعه این مناطق انجام می شود.

عابد پور بیان کرد: تا کنون راه های دسترسی به معادن شهرستان های پیرانشهر و تکاب به بهره برداری رسیده و راه دسترسی به معادن شهرستان مهاباد نیز به زودی قابل افتتاح می شود.

وی در خصوص ادامه اجرای این پروژه ها عنوان کرد: در ادامه اجرای پروژه های ایجاد زیرساخت و زیربناهای استان پروژه های جدیدی در زمینه برق رسانی، آب رسانی، تعمیر جاده های روستای و بهسازی و آسفالت جاده های مورد استفاده معادن در استان اجرایی می شود.

عابدپور در خصوص مزایای این پروژه های اظهار کرد: روستاهای اطراف معادن و روستاهایی که در مسیر اجرای این طرح ها قرار دارند نیز از این امکانات و زیرساخت ها بهره مند می شوند.

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا