گزارش و گفتگو
۱۳۹۷/۰۵/۲۳          تعیین متولیان کمیته‌های اجرایی جشنواره شعر رضوی و ابلاغ شرح وظایف آنها

مسوول دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری گفت: امروز طی جلسه ای متولیان کمیته‌های اجرایی جشنواره شعر رضوی مشخص شدند.

به گزارش نای قلم، بحرعلی محمودی در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: در این جلسه شرح وظایف کمیته های اجرایی شامل "اطلاع رسانی و تبلیغات"، "تشریفات و پشتیبانی"، "داوری"، "ارزیابی"، "حراست" و کمیته "دبیرخانه" ابلاغ شد.

وی افزود: سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در آذربایجان غربی 10 شهریورماه برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را تا 25 مردادماه ارسال کنند.

مسوول دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر رضوی خاطرنشان کرد: 330 اثر تاکنون به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

احادیث، فضایل، مناقب، مودت و سیره پاک حضرت ثامن الحجج(ع) و حضرت فاطمه معصوم (س) و شخصیت زندگانی حضرت شاه چراغ (ع) از محورهای فراخوان جشنواره بین المللی شعر رضوی است که در دو بخش بین الملل و ملی برگزار می شود.

در بخش ویژه جشنواره به تولید آثاری پرداخته می شود که محتوا و مضمون آثار حول محور کرامت انسانی با الهام از آموزه های رضوی، اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم باشد.

در دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی، برخی از منتخبان جشنواره رضوی ویژه کودکان و نوجوانان سروده های خود را ارائه دادند که در سال جاری نیز برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا