Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

گزارش و گفتگو
۱۳۹۷/۰۵/۱۰          ارسال 20 اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر رضوی

مسئول دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در آذربایجان غربی از ارسال 20 اثر مربوط به شاعران کشورهای عراق، آذربایجان و ترکیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، بحرعلی محمودی در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: 330 اثر تاکنون به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را تا 20 مردادماه ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در آذربایجان غربی اضافه کرد: این جشنواره قرار بود در 10 مردادماه امسال برگزار شود که زمان برگزاری آن به 10 شهریورماه تغییر یافت.

احادیث، فضایل، مناقب، مودت و سیره پاک حضرت ثامن الحجج(ع) و حضرت فاطمه معصوم (س) و شخصیت زندگانی حضرت شاه چراغ (ع) از محورهای فراخوان جشنواره بین المللی شعر رضوی است که در دو بخش بین الملل و ملی برگزار می شود.
به گفته محمودی، در بخش ویژه جشنواره به تولید آثاری پرداخته می شود که محتوا و مضمون آثار حول محور کرامت انسانی با الهام از آموزه های رضوی، اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم باشد.
وی اضافه کرد: در دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی، برخی از منتخبان جشنواره رضوی ویژه کودکان و نوجوانان سروده های خود را ارائه دادند که در سال جاری نیز برنامه ریزی شده است.
محمودی همچنین از انتشار دو عنوان کتاب پیرامون جشنواره شعر رضوی در آذربایجان غربی خبر داد.
وی اظهار داشت: اشعار منتخب جشنواره شعر رضوی در قالب دو کتاب "گونش ضیافتی1 و2" منتشر شده است.

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا