گزارش و گفتگو
۱۳۹۷/۰۳/۲۷          رسانه‌ها نقش بیشتری در اطلاع رسانی جشنواره شعر رضوی برعهده گیرند

مدیرخانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: رسانه‌ها باید در زمینه اطلاع رسانی جشنواره بین المللی شعر رضوی و همچنین فرهنگ رضوی نقش بیشتری را برعهده بگیرند.

به گزارش نای قلم، یداله قربانی در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی استان و اتفاقی ارزنده برای تبیین و ترویج فرهنگ رضوی است از این رو رسانه ها می توانند در ترویج فرهنگ رضوی به عموم مردم نقش آفرینی کنند.

وی افزود: پربارتر شدن جشنواره بین المللی شعر رضوی نیازمند اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده‌تر است، وقتی تبلیغات گسترده صورت بگیرد بدون شک نویسندگان بیشتری آثار خود را ارسال می‌کنند و این می تواند به بالا رفتن سطح علمی جشنواره کمک کند.

مدیرخانه مطبوعات آذربایجان غربی اضافه کرد: رسانه‌ها نباید به صورت موردی و در ایام برگزاری جشنواره شعر رضوی اقدام به تولید و نشر اخبار در این حوزه کنند بلکه باید در دیگر ایام سال به توسعه و ترویج فرهنگ رضوی همت گمارند.

قربانی تصریح کرد: بهره‌گیری مطلوب و هوشمندانه‌ از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود برای ارائه آثاری ارزشمند در برگزاری چنین جشنواره هایی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی در عین حال اذعان کرد: تبیین دستاوردهای جشنواره شعر رضوی می تواند موجب توجه بیشتر مردم به معارف رضوی و به تعبیر دیگر گسترش فرهنگ رضوی در جامعه شود.

گفتنی است سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری با حضور شاعرانی از ایران و کشورهای آذربایجان، عراق و ترکیه تیرماه سال آینده در ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/





ارسال نظرات






 
برای دسترسی به آرشیو بخش گفتگو و گزارش اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا