اخبار
کد خبر : 7785 ۱۳۹۸/۰۳/۰۴   ۲۰:۲۸:۴۰

با صدور اطلاعیه ای اعلام شد؛
ممنوعیت انباشت سیب صنعتی در کنار جاده های آذربایجان غربی

 

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از ممنوعیت انباشت سیب صنعتی و میوه های فصلی در حریم قانونی جاده ها و معابر عمومی استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش نای قلم، در متن این اطلاعیه آمده است :

بدینوسیله به اطلاع باغداران و بهره برداران بخش کشاورزی استان می رساند به منظور رعایت موارد بهداشتی در محل های جمع آوری سیب زیردرختی و سایر محصولات باغی و زراعی تامین سلامت شهروندان و حفظ دسترنج باغداران استان، مقرر شده است با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و نیروی انتظامی موضوع جمع آوری سیب زیردرختی در مسیر جاده ها و انتقال به کارخانجات صنایع تبدیلی ساماندهی شود.

لذا رعایت موارد ذیل از سوی فعالان حقیقی و حقوقی در این زمینه الزامی است:

1-هرگونه جمع آوری سیب زیردرختی و سایر میوه جات فصلی در حریم قانونی جاده ها و به صورت غیربهداشتی تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد .

2-کارخانجات صنایع تبدیلی از خرید و  تحویل محصولات از فعالین حقیقی و حقوقی فاقد مجوز خودداری خواهند کرد.

3-تمهیدات لازم به منظور صدور مجوز فعالیت و تغییر کاربری در مکان های واجد شرایط فراهم شده و متقاضیان حقیقی و حقوقی می توانند جهت اخذ مجوز فعالیت تا 15 خرداد ماه سال 1398 به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

4-با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری های مستمر و جدی از سوی دستگاه های ذیربط به صورت روزانه جهت جلوگیری از دپوی سیب زیر درختی در مسیر جاده ها به عمل خواهد آمد لذا کلیه عاملین و فعالان این بخش ملزم به رعایت موارد فوق الذکر هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا