Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14794 ۱۴۰۰/۱۰/۲۸   ۲۱:۰۴:۵۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد؛
امدادرسانی به ۱۴۰۷ حادثه دیده در آذربایجان غربی

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی تیم های عملیاتی هلال احمر به یک هزار و 407 نفر حادثه‌دیده در پنج روز گذشته خبر داد.

به گزارش نای قلم، امیر جعفرزاده در گفتگویی اظهار کرد: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان از ۲۴ تا ۲۸ دیماه  در ۴۴ حادثه (برف و کولاک ۲۹ مورد، جاده ای شش مورد، خدمات حضوری چهار مورد، سیل و آب‌گرفتگی یک مورد، کوهستان چهار مورد) به یک هزار و 407 نفر حادثه‌دیده (برف و کولاک یک هزار و 335 نفر، جاده ای ۱۲ نفر، خدمات حضوری چهار نفر، سیل و آبگرفتگی ۴۰ نفر، کوهستان ۱۵ نفر) امدادرسانی کردند.

وی افزود: تعداد آسیب‌دیدگان این حوادث یک هزار و 407 نفر (برف و کولاک یک هزار و 335 نفر، جاده ای ۱۲ نفر، خدمات حضوری چهار نفر، سیل و آبگرفتگی ۴۰ نفر ، کوهستان ۱۴ نفر) بود که ۱۰نفر به مراکز درمانی انتقال داده و تعداد ۱۰۵ نفر از گرفتار شدگان برف و کولاک در مراکز امدادی جمعیت هلال احمر اسکان داده شدند.

جعفرزاده افزود: منابع انسانی بکار رفته در این عملیات ها شامل ۷۶ تیم عملیاتی، ۳۰۰ نفر نیروی امدادی که با ۵۵ دستگاه خودروی آمبولانس امدادرسانی کردند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا