جامعه و شهروند

1400/10/28

امدادرسانی به ۱۴۰۷ حادثه دیده در آذربایجان غربی

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی تیم های عملیاتی هلال احمر به یک هزار و 407 نفر حادثه‌دیده در پنج روز گذشته خبر داد.

به گزارش نای قلم، امیر جعفرزاده در گفتگویی اظهار کرد: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان از ۲۴ تا ۲۸ دیماه  در ۴۴ حادثه (برف و کولاک ۲۹ مورد، جاده ای شش مورد، خدمات حضوری چهار مورد، سیل و آب‌گرفتگی یک مورد، کوهستان چهار مورد) به یک هزار و 407 نفر حادثه‌دیده (برف و کولاک یک هزار و 335 نفر، جاده ای ۱۲ نفر، خدمات حضوری چهار نفر، سیل و آبگرفتگی ۴۰ نفر، کوهستان ۱۵ نفر) امدادرسانی کردند.

وی افزود: تعداد آسیب‌دیدگان این حوادث یک هزار و 407 نفر (برف و کولاک یک هزار و 335 نفر، جاده ای ۱۲ نفر، خدمات حضوری چهار نفر، سیل و آبگرفتگی ۴۰ نفر ، کوهستان ۱۴ نفر) بود که ۱۰نفر به مراکز درمانی انتقال داده و تعداد ۱۰۵ نفر از گرفتار شدگان برف و کولاک در مراکز امدادی جمعیت هلال احمر اسکان داده شدند.

جعفرزاده افزود: منابع انسانی بکار رفته در این عملیات ها شامل ۷۶ تیم عملیاتی، ۳۰۰ نفر نیروی امدادی که با ۵۵ دستگاه خودروی آمبولانس امدادرسانی کردند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/



دانلود فایل word