اخبار
کد خبر : 12280 ۱۳۹۹/۱۲/۱۹   ۲۱:۰۸:۴۱

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای استان متذکر شد
وضعیت فعلی آذربایجان غربی؛ آرامش قبل طوفان

 

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی گفت: وضعیت فعلی استان می‌تواند آرامش قبل طوفان باشد و در صورت تداوم عادی‌انگاری توسط مردم و مسئولان شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری و فوتی باشیم.

به گزارش نای قلم، علی احمد آقاپور ظهر سه شنبه در چهاردهمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات کرونای آذربایجان غربی اظهار کرد: آذربایجان غربی در شیوع بیماری کرونا وضعیت ثابت و پایداری را سپری می کند.

وی ادامه داد: در صورت باز شدن مرزهای استان تردد صورت می‌گیرد و اتصال کوتاه انجام می‌شود و احتمال ورود ویروس افزایش می‌یابد.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی درباره شدت بیماری ویروس جهش یافته انگلیسی بیان کرد: شدت انتقال بیماری در ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بالا است و مدت ۷۲ ساعت می‌تواند بیمارستان‌ها را کلا پر کند.

آقاپور درباره ابتلای کودکان افزود: میزان ابتلای کودکان ۳ برابر شده است، خوشبختانه با توانایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی و مسئولینی که در یک سال گذشته با همدلی و هم سویی که در استان بوده بیماری در استان به خوبی مدیریت شده است، با کمترین بی دقتی ممکن است وضعیت بدتر شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا