اخبار
کد خبر : 10161 ۱۳۹۹/۰۳/۱۰   ۰۸:۴۹:۳۹

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد؛
امکان شکایات کاربران از سرویس اینترنت با سامانه «نت سنج پلاس»

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: امکان مشاهده وضعیت پوشش و کیفیت و شکایات کاربران از سرویس اینترنتشان با سامانه «نت سنج پلاس» فراهم شده است.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در گفتگویی اظهار کرد: در این سامانه می‌توان وضعیت پوشش، کیفیت و شکایات مردم در نقشه و محل شأن را مشاهده کرد.

وی افزود: هر کاربر با مراجعه به سایت «نت سنج پلاس» در هر مکان می تواند ببیند چه شرکت هایی چه خدماتی ارائه می دهند و کیفیت پوشش آنها چگونه است، در همین حال میزان سرعتی که کاربر دریافت می کند و میزان شکایت و اندازه گیری کیفیت شبکه، قابل مشاهده است و کاربر می تواند مشاهده کند که کدام اپراتور با چه کیفیتی سرویس می دهد.

به گفته جلیلی نژاد، نتیجه این اقدام یک مکانیزم مناسب برای افزایش کیفیت ارتباطات است و در این سامانه فرقی میان مناطق روستایی و شهری وجود ندارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین با اشاره به اینکه کیفیت و قیمت اینترنت مطالبه مهم کاربران است، گفت: کاربرانی که از کیفیت خدمات اینترنت شکایت دارند می توانند شکایات خود را در سامانه ۱۹۵ منتشر می کنند.

وی تصریح کرد: سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی از خدمات حوزه‌ ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی راه‌اندازی شده است.

جلیلی نژاد میانگین زمان رسیدگی به شکایات را 2 روز کاری عنوان کرد و از مردم خواست انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق این سامانه ثبت و پیگیری کنند.

ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان نماینده عالی بخش حاکمیت با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه ها و سیاست های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بین کلیه واحدهای تابعه در استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا