فرهنگ و اندیشه

1397/11/28

"نای قلم" موفق به کسب دو مقام در جشنواره رسانه ای ابوذر شد

 

"نای قلم" در جشنواره رسانه ای ابوذر موفق به کسب دو مقام در بخش خبر و مقاله شد.

به گزارش نای قلم، "لعیا نورانی زنوز" در بخش خبر رتبه دوم و "دکتر سجاد معین فر" در بخش مقاله مقام دوم را کسب کردند.

جشنواره ابوذر با هدف توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی، ارتقای هوشیاری، بصیرت و معرفت افزایی در جامعه علمی و رسانه ای، ایجاد بستری برای هم افزایی و ارتباط بیشتر با فعالان رسانه، کمک به افزایش کیفی آثار رسانه ای و ایجاد رقابت و تجلیل و تقدیر از فعالان رسانه برگزار شد.

مقاومت، ایثار و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن شناسی، وحدت اقوام و ادیان، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، بسیج و حوزه های اقدام، جوان و خانواده، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و مشکلات صنفی خبرنگاران از محورهای جشنواره ابوذر بود.

در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران کل ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی، مدیران و مسوولان روابط عمومی های سازمان ها و ادارات و صاحبان رسانه و قلم برگزار شد، از برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی تجلیل شد.

در این مراسم از ۲۹ نفر برگزیده در ۱۰ بخش تیتر، گزارش، خبر، مقاله، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، عکس، مستندسازی، طنز و کاریکاتور و بخش ویژه تجلیل شد.

انتهای پیام/



دانلود فایل word