فرهنگ و اندیشه

1397/04/26

برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی

 

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی از برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت خانه مطبوعات و بسیج رسانه آذربایجان غربی در استان خبر داد و بر لزوم توجه به اقوام و ادیان در این جشنواره تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، یوسف حق‌دوست امروز در نشست خبری بیان کرد: این جشنواره برای چهارمین سال متوالی به همت سازمان بسیج رسانه در حال اجرا بوده و امسال نیز با همکاری خانه مطبوعات برای نخستین بار در استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود این جشنواره با کمک و استقبال اصحاب رسانه استان به نحو احسن برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان به رنگین کمان اقوام و ادیان مشهور است اصحاب رسانه به این محور توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی تصریح کرد: در این جشنواره بدون در نظر گرفتن احزاب و گرایش‌های رسانه ای همگان را زیر چتر خود نگه داشته ایم و از نظر ما هر فردی که برای نظام و انقلاب تلاش می‌کند یک بسیجی به شمار آمده و بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: دوری از یکنواختی و استفاده از توانمندی رسانه‌ها برای پیگری مطالبات، کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، کمک به ایجاد فضای رقابتی میان فعالان رسانه ای استان، عمق بخشی رسانه‌ای و شناسایی رسانه‌های فعال و تقدیر از افراد برتر از جمله اهداف بارز نخستین جشنواره ابوذر در استان به شمار می رود.

انتهای پیام/



دانلود فایل word