اخبار
کد خبر : 9997 ۱۳۹۹/۰۲/۱۷   ۱۸:۵۳:۲۲

جمعی از بازنشستگان خطاب به رئیس مجلس:
در دوازده سال اخیر حقوق بازنشستگان تضییع شده است

 

جمعی از بازنشستگان در نامه‌ای به رئیس مجلس، خواستار توجه به مطالبات بازنشستگان در عمر کوتاهی که از مجلس فعلی باقیمانده، شدند.

به گزارش نای قلم، در نامه جمعی از بازنشستگان به ریاست مجلس شورای اسلامی آمده است: این ۱۲ ساله از نظر اجرای صحیح و به موقع قانون مدیریت خدمات کشوری توسط دولت‌های مستقر که مجری این قانون بودند، بدترین شرایط و وضعیت برای معاش و درمان بازنشستگان حادث گردید و متاسفانه مجلس هم در ابعاد نظارتی از ظرفیت‌های قانون اساسی برای احقاق حق بازنشستگان استفاده نکرد و دولت مباحث توازن و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و احکام مجلس منجمله بند ج ماده ۵۰ قانون برنامه پنجم توسعه و ماده ۳۰ برنامه ششم توسعه را اساساً اجرا نکرد که موجب تکدر خاطر بازنشستگان شد.

این نامه افزوده است: در روزهای اخیر، با همت ۱۰۰ نفر از نمایندگان محترم مجلس دهم، طرح سه فوریتی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین دارای شرایط مشابه در راستای اجرای ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه و در راستای مصوبه کمیسیون مشترک برای اصلاح و بهسازی ماده ۱۰۹ قانون مدیریت خدمات کشوری به جنابعالی ارائه شده است. بازنشستگان کشوری و لشگری از شما انتظار دارند ترتیباتی اتخاذ نمایید که این طرح سه فوریتی در مجلس دهم تصویب شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا