اخبار
کد خبر : 9963 ۱۳۹۹/۰۲/۱۲   ۲۲:۲۸:۳۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به 2 هزار 796 نفر رسید

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی به 2 هزار و 796 نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته از 401 نفر نمونه جدید آزمایش کرونا گرفته شده که از این تعداد 62 مورد جدید مبتلا به ویروس کووید 19 در استان شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته پنج نفر بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند که در مجموع تعداد بهبودیافتگان در استان به یک هزار و 433 نفر رسید.

آقازاده با اشاره به اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا 17 شهرستان استان درگیر این بیماری هستند، آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌ها را اعلام کرد: ارومیه هفت مورد مثبت جدید که پنج مورد از افراد سرپایی و 2 مورد بستری، یک مورد مثبت جدید سرپایی در اشنویه، یک مورد جدید مثبت در بوکان، 2 مورد مثبت جدید سرپایی در پیرانشهر، چایپاره سه مورد مثبت جدید سرپایی، تکاب یک مورد جدید سرپایی،34 مورد جدید مثبت در خوی که 29 مورد سرپایی و پنج مورد بستری، چهار مورد مثبت سرپایی در سلماس، 9 مورد مثبت در میاندوآب که شش مورد سرپایی و سه مورد بستری در بیمارستان گزارش شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا