Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9946 ۱۳۹۹/۰۲/۱۰   ۱۶:۳۱:۳۵

معاون استاندار:
بانک ها با پرداخت تسهیلات خسارت های فعالان رسانه را جبران کنند

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: بانک های عامل استان با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بخشی از خسارت های فعالان رسانه را جبران کنند.

به گزارش نای قلم، بهنام شهدی در سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان و دهمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با کرونا، با قدردانی از زحمات فعالان رسانه در آگاه سازی مردم با ابعاد مختلف بیماری کرونا و روش های پیشگیری از آن، اظهار کرد: متاسفانه در این ایام تعدادی از فعالان رسانه دچار آسیب های اقتصادی شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از خریداری و واردات حدود 600 هزار عدد ماسک از سایر استان ها خبر داد و افزود: این تعداد ماسک به صورت تدریجی از هفته آینده در داروخانه های استان توزیع می شود.

شهدی از مشارکت فعالانه خیران در تهیه بسته های معیشتی، از آماده سازی و توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد و اضافه کرد: این اقلام در قالب ستاد مشارکت های مومنانه مردم استان با مشارکت خیرین، استانداری، سپاه شهدا و دفتر نماینده ولی فقیه در استان تهیه و توزیع شده است.

وی گفت: با واردات این تعداد ماسک و توزیع تدریجی آن در داروخانه های استان از هفته آینده، بخشی از نیازهای مردم به ماسک تامین و ثبات نسبی در این کالا را در بازار شاهد خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فعالیت 100 گروه بازرسی در استان، اظهار داشت: با توجه به برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان در بازار، ضروری است رسانه ها و بویژه صدا و سیما با تهیه گزارش های مختلف مردم را نسبت به اعمال قانون واحد های متخلف آگاه کنند.

تسریع در تامین نهاده های دامی و نظارت بیشتر بر قیمت کودهای شیمیایی توسط توسط سازمان جهاد کشاورزی، جلوگیری از خروج گندم از استان ، نظارت بیشتر در روند توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیریه ای از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا