اخبار
کد خبر : 9943 ۱۳۹۹/۰۲/۱۰   ۱۱:۵۴:۴۶

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی:
زیرساخت های مورد نیاز پروژه ایستگاه فضایی سلماس تامین می شود

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از تحویل سایت و تامین زیرساخت های مورد نیاز ایستگاه فضایی سلماس خبر داد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در جلسه تحویل سایت و تامین زیرساخت های مورد نیاز برای اجرای پروژه ایستگاه فضایی سلماس در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته از طرف سازمان فضایی ایران و هماهنگی انجام شده با فرمانداری سلماس و ادارات خدمت رسان مقدمات تامین زیرساخت های ایستگاه فضایی سلماس جهت اجرای پروژه کلید خورد.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی این ایستگاه اضافه کرد: توجه به مساله فضاپایه یکی از شاخص‌های توسعه به شمار می‌رود و باید تمام تلاش خود را صرف راه اندازی هرچه زود تر ایستگاه فضایی سلماس کنیم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی ضمن تشکر از همکاری فرماندار شهرستان و مسئولان استانی افزود: هماهنگی بین دستگاهی خوبی در استان برای تامین زمین ایستگاه صورت گرفت و با پیگیری اداره کل در کوتاه ترین زمان زمین ایستگاه تملیک شده و امروز در اختیار پیمانکار برای اجرای پروژه قرار می گیرد.

جلیلی نژاد تصریح کرد: پروژه مذکور جزء اولویت های وزارت ارتباطات در سال جاری است و برابر برنامه ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری و تجهیز ایستگاه تاپایان سال جاری به اتمام می رسد.

مدیر کل ارتباطات استان گفت: آذربایجان غربی با توجه به پتانسیل‌های موجود نیاز بیشتری به بهره‌گیری از امکانات و مزایای سازمان فضایی و توسعه کسب و کارهای فضاپایه دارد و باید بستر این امر در استان با همکاری و تعامل بیشتر برای راه اندازی آن فراهم شود.

جلیلی نژاد به همراه مشاور رئیس سازمان فضایی کشور از زمین ایستگاه فضایی سلماس بازدید کرد و از نزدیک نحوه تامین زیرساخت های مورد نیاز اعم از آب، برق، گاز و تلفن را مورد بررسی قرار دادند.

قندی مشاور رئیس سازمان فضایی کشور نیز عنوان کرد: ایستگاه فضایی سلماس جزء سه پروژه فضایی کشور است که در بین آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است و در توسعه حوزه فناوری اطلاعات استان نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به برنامه زمانبندی پروژه افزود: تا کنون همکاری های بسیار خوبی در استان صورت گرفته و با تداوم این موضوع و تامین به موقع زیرساخت های مورد نیاز می توانیم تا پایان سال شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم.

مرتضی اصغری، فرماندار سلماس در این جلسه ضمن اشاره بر اهمیت توسعه این بخش در شهرستان به تمام ادارات خدمت رسان جهت تسهیل در امور تامین زیرساخت های مورد نیاز پروژه تاکید کرد و تمام مسئولان مربوطه آمادگی خود را جهت همکاری و تسهیل در تامین زیرساخت های مورد نیاز پروژه اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا