Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9934 ۱۳۹۹/۰۲/۰۹   ۰۷:۵۷:۵۰

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی:
تکمیل و آبرسانی به پروژه سد کرم آباد نیاز به اعتبار ۴۰۰۰ میلیارد ریالی دارد

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: تکمیل و آبرسانی به پروژه سد کرم آباد اعتبار چهار هزار میلیارد ریالی نیاز دارد.

به گزارش نای قلم، اتابک جعفری در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در محل این سازمان با اشاره ای به روند تکمیل سد کرم آباد گفت: اتمام پروژه و آب رسانی به پروژه های پایاب سد کرم آباد نیاز به اعتبار بسیار بالایی دارد که طبق پیش بینی ها این رقم از سه هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار میلیارد ریال می تواند متغیر باشد.

وی با اشاره به توجه ویژه شرکت آب منطقه ای به پروژه های منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو دارای مزیت های قانونی و موقعیت ویژه ای است که می تواند یاری گر استان در بخش اقتصادی باشد و در این راستا، آب منطقه ای آماده تکمیل پروژه های آب و تامین آب کافی برای صنایع مختلف منطقه است.

جعفری ادامه داد: این سازمان برای تامین آب تمامی بخش های اقتصادی از جمله صنایع آمادگی کافی را دارد و خوشبختانه هم اکنون آب مورد نیاز بخش صنعت در استان تامین بوده و سرمایه گذاران با خیالی آسوده می توانند در این بخش فعالیت کرده و سرمایه گذاری کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه آذربایجان غربی افزود: این شرکت در سال جهش تولید آماده حمایت از صنایع و تولیدکنندگان استان بوده و سعی در شتاب بخشی به حمایت از بخش های صنعتی و تولیدی و اتمام پروژه های مرتبط با این بخش ها دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا