Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9930 ۱۳۹۹/۰۲/۰۸   ۱۳:۴۵:۳۴

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛
کمک ۳۰۰ میلیارد ریالی انجمن عاشوریان آذربایجان‌غربی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا

 

 مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون انجمن عاشوریان استان آذربایجان‌غربی ۳۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از این بیماری کمک اهدا کرده‌اند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام ناصر خدایاری در گفتگویی اظهار کرد: بازوان یاریگر هر دولتی در شرایط بحرانی، سمن‌ها یا تشکلهای مردم نهادی هستند که به صورت خودجوش و با بهره‌گیری از بضاعت مالی و معنوی خیرین به کمک مردم می‌شتابند.

 وی افزود: یکی از انجمن‌های فعال در سطح استان، انجمن عاشوریان است که از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون 300 میلیارد ریال به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از این بیماری کمک اهدا کرده‌اند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: این کمک ها در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی بوده است و در این راستا سازمان‌های مردم نهاد نقش محوری در کمک به نیازمندان دارند و مشارکت همه جانبه آنها مورد حمایت است.

 خدایاری، خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد به ویژه جوانان به عنوان هسته های فعال اجتماعی و مردمی در همه فعالیت ها و نیازهای ملت و دولت در عرصه های مختلف حضور داشته اند.

وی ادامه داد: اداره کل ارشاد اسلامی استان علاوه بر دبیری شورای اطلاع رسانی استان آذربایجان‌غربی و داشتن مدیریت اطلاع رسانی کرونای استان و تولید محتوای متعدد در راستای آگاه سازی و آشنایی مردم با ایجاد پروتکل های بهداشتی، بهداشت اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت مستمر دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا