Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9911 ۱۳۹۹/۰۲/۰۶   ۱۰:۳۵:۴۱

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد؛
بازگشایی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی آذربایجان‌غربی

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استان با آمادگی کامل از امروز شنبه با اعمال طرح زوج و فرد پلاک و لحاظ مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا نسبت به ارائه خدمات برابر مقررات اقدام می کنند.

به گزارش نای قلم، عباس فرمانی در گفتگویی با اشاره به اینکه رعایت طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک الزامی است، اظهار کرد: از مراجعه‌کنندگان انتظار می‌رود تا در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک صبر داشته و در صورتی که عجله و ضرورتی برای تعویض پلاک خودرو ندارند، در هفته های بعدی مراجعه کنند.

وی افزود: همه مراجعه‌کنندگان باید از وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه استفاده کنند.

فرمانی اضافه کرد: همه افراد باید از تجمع در مقابل غرفه‌ها پرهیز و فاصله یک متری را رعایت کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی ادامه داد: فقط خریدار و فروشنده مجاز هستند وارد مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شوند و هنگام مراجعه باید نوشت‌افزار (خودکار) به همراه داشته باشند.

فرمانی گفت: مراجعه‌کنندگانی که مهلت اعتبار وکالت‌نامه‌های آن‌ها به پایان رسیده، باید برای تمدید وکالت‌نامه‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا