Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9902 ۱۳۹۹/۰۲/۰۴   ۱۹:۱۷:۵۲

عصر امروز؛
رزمایش سراسری کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی آغاز شد

 

رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان استانی آغاز شد.

به گزارش نای قلم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر ضرورت کمک به خانوارهای آسیب دیده معیشتی از کرونا تاکید کرد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در این مراسم که در حسینه اعظم ثارا لله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: به محض اینکه رهبر انقلاب فرمایشاتی را پیرامون مساوات و کمک مومنانه فرمودند آحاد مردم پای کار آمدند که این لبیک به دعوت مقام معظم رهبری به کمک مومنانه قابل قبول است.

 وی با اشاره به اینکه در آذربایجان غربی با تشکیل ستاد مشارکت های مومنانه یک اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان ایجاد شد، تصریح کرد: کمک به افرادی که به خاطر کرونا متضرر شده اند، امری ضروری است.

امام جمعه ارومیه یادآورشد: شناسایی افراد نیازمند و برقراری مساوات در بین افراد توسط گروه های جهادی یک امر شایسته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امید است این حرکت عظیم تا زمان نابودی این ویروس ادامه یابد.

استاندار آذربایجان غربی هم با اشاره به همکاری و همراهی مردم و مسئولان در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا گفت: با توجه به همکاری بی نظیر مردم، کارکنان دولت، دستگاه های اجرایی، سپاه و ائمه جمعه میزان بسته های معیشتی که در بین نیازمندان توزیع می شود به ۲۰۰ هزار بسته رسید.

محمدمهدی شهریاری در مراسم بسته بندی کمک های مومنانه مردم استان تصریح کرد: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری ستاد مشارکتهای مومنانه مردم استان با مشارکت استانداری، سپاه شهدا و دفتر نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد.

وی افزود: این ستاد امروز تجلی همدلی و ایثار است و با سرلوحه قرار دادن کرامت نیازمندان، بسته های معیشتی را توزیع خواهد کرد.

شهریاری از مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرائی فرمان امام(ره) و دیگر دستگاه ها در مشارکت برای تهیه بسته های معیشتی نیز تقدیر کرد و گفت: تا پایان کرونا همراه و همدل با مردم آسیب دیده هستیم.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا منوط به همراهی پیوسته مردم در اجرای دو اصل پرهیز از ترددهای  غیرضروری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم، گفت: امروز ٢٠٠ هزار بسته معیشتی برای توزیع در میان خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت تهیه شده است که کار توزیع آنها تا دهه اول ماه رمضاندر ساعات ٢١ تا ٢٣ شب ادامه خواهد داشت.

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری اظهار داشت: همانطور که سپاه توانست رزمایش مبارزه بیولوژیک با بیماری کرونا را با ٩۵ هزار و ۶٠٠ بسیجی با موفقیت اجرا کند این جهاد را نیز با مشارکت همین بسیجیان ادامه خواهد داد.

رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز گفت: فضای همدلی خوبی بین مردم و مسوولان در جامعه حاکم است و همه مسولان دست در دست هم در خدمت مردم و جامعه هستند.

علی‌اکبر گروسی افزود: دستگاه قضا نیز در این شرایط حساس همواره در کنار مردم است و با افراد سودجویی که بخواهند از این شرایط سواستفاده کرده و بر مردم و جامعه فشار وارد سازند برخورد خواهد کرد.

در ادامه این مراسم مسوولان از روند جمع‌بندی و آماده‌سازی بسته‌های معیشتی بازدید کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا