اخبار
کد خبر : 989 ۱۳۹۴/۰۸/۲۰   

توفیقات دو سال گذشته به مردم بازگو شود

* سیستم جامع انتخابات باید از سوی فرمانداران جدی گرفته شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: در آستانه انتخابات مخالفان دولت در صدد هستنید که توفیقات دولت تدبیر و امید را واژگونه جلوه دهند که باید توفیقات دو سال گذشته به مردم بازگو شود و با ارائه آمارهای متقن و ملموس، این موفقیت ها را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر امروز در دوره آموزش تکمیلی فرمانداران شمال و شمال غرب کشور اظهار کرد: لطافت و مهربانی با مردم اصلی ترین وظیفه نمایندگان دولت تدبیر و امید در حوزه های مسئولیتی خویش است.

وی تصریح کرد: نمایندگان دولت تدبیر و امید در استان ها باید در مواجه با مردم با لطافت و مهربانی رفتار کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به انتخابات سال جاری گفت: فرمانداران به عنوان مجریان اصلی انتخابات نقش های کلیدی و مهم در زمان برگزاری انتخابات دارند و ما به عنوان کارگزاران نظام موظف هستیم طبق چارچوبهای نظام و بر اساس سیاست ها و راهبردهای دولت حرکت و برنامه ریزی کنیم.

رادفر افزود: ما به عنوان کارگزاران دولت وظیفه داریم بر اساس مر قانون عمل کنیم چرا که عمل به قانون موجب ایجاد اطمینان در بین مردم می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی به پرونده هسته ای کشورمان اشاره کرد و افزود: امروز علی رغم برخی نگاه های منتقد، اکثر کشورها و دولت ها به حق هسته ای کشورمان معتقد و معترف هستند.

رادفر ادامه داد: همه کشورها به دنبال منافع ملی خود هستند و ما نیز در این مذاکرات به دنبال منافع خود بودیم و توانستیم به حداکثر منافع خود دست پیدا کنیم و الان دنیا به این نتیجه رسیده که تحریم ها اثرگذار نبوده و اذعان می کنند که چاره ای جز توافق نداشتند و اینها توفیقاتی است که با درایت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و اهتمام دولت حاصل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بر رصد و گزارش به موقع مسائل و اتفاقات سیاسی و امنیتی در منطقه به خصوص در فضای مجازی تاکید و ادامه داد: بحث انتخابات امروز پررنگ تر است و ما باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم و فرمانداری ها نیز باید ضمن ارسال گزارش های به موقع، بی طرفانه آینده انتخابات را تحلیل کنند.

رادفر با بیان اینکه سیستم جامع انتخابات باید جدی گرفته شود، گفت: نمایندگان دولت تدبیر و امید باید نسبت به مستندسازی فعالیت های انتخاباتی و مرور قانون انتخابات، برقراری ارتباط مستمر با مسئولان امنیتی و انتظامی منطقه، شناسایی و تشویق تشکل های صنفی و سیاسی برای اخذ مجوز فعالیت و برپایی نشست با اعضای تشکل ها عنایت ویژه ای داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به درآمدهای سرشار نفتی دولت گذشته و عدم برنامه ریزی در خصوص ارتقای رفاه مردم کشور در آن سال ها اضافه کرد: افرادی که در آن هشت سال با وجود مشکلات زیاد و تمهیدات نامناسب دولت، سکوت کرده بودند، امروز سیاه نمایی می کنند.

وی اظهار کرد: در مقابل این افراد باید فعالیت های بسیار زیاد دولت تدبیر و امید در راستای توسعه کشور در بخش های مختلف بیان شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا