اخبار
کد خبر : 9884 ۱۳۹۹/۰۲/۰۲   ۱۵:۵۸:۰۲

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
متلاشی شدن باند آدم ربایی در سردشت

 

فرمانده نیروی انتظامی سردشت گفت: یک باند آدم ربایی در سردشت در کمتر از 24 ساعت متلاشی شد.

سرهنگ بهاری در گفتگویی اظهار کرد: در پی تیراندازی افراد ناشناس در محور سردشت - مهاباد نزدیک روستای همران و اعلام یک مورد آدم ربایی و ربوده شدن فردی 38 ساله با هویت معلوم، موضوع حادثه در دستور و برنامه پلیس آگاهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و محلی کارگاهان پلیس در جهت شناسایی و دستگیری افراد آدم ربا، مخفیگاه این باند در شهرستان بانه شناسایی که با هماهنگی مراجع قضایی و نیابت قضایی حکم جلب و دستگیری صادر شد.

بهاری عنوان کرد: این باند، فرد گروگانگیررا به دلیل پاپوشی که ساخته بودند به مدت پنج روز ربوده و از خانواده وی جهت آزادی در خواست 2 میلیارد تومان پول نقد کرده بودند.

وی تصریح کرد: با همکاری و عوامل انتظامی شهرستان بانه در کمتر از 24 ساعت این باند متلاشی وتعداد سه نفر از آدم رباها دستگیر و در این راستا پرونده جهت سیر مراحل قانونی تشکیل و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

*دستگیری یک سارق حرفه‌ای در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان گفت: سارق حرفه‌ای که از داشبورد خودروها و صندوق سوپر مارکت سرقت می‌کرد در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سلمان حیدری در گفتگویی اظهار کرد: پس از چند فقره شکایات مردمی مبنی بر سرقت از خودرو و همچنین برخی صندوق اصناف بوکان در روزهای ابتدایی سال، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی که رسیدگی به پرونده‌های شکایت مردمی را بررسی می‌کردند در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای شدند.

حیدری اضافه کرد: سارق دستگیر شده هرچند در بازجویی‌های ابتدایی ارتباط خود را با هرگونه سرقت انکار کرد اما در ادامه بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و از ارتکاب ۱۰ فقره سرقت در سطح شهرستان پرده برداشت.

فرمانده انتظامی بوکان بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این سارق، مقدار زیادی لوازم سرقتی و وجوه نقدی که مورد دستبرد قرار گرفته بود، کشف شد که ارزش آن بیش از ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: شهروندانی که اموال و وجوه نقدی آنها با این شیوه مورد سرقت واقع شده می‌توانند جهت پیگیری پرونده‌های مربوطه به پلیس آگاهی بوکان مراجعه کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا