اخبار
کد خبر : 9861 ۱۳۹۹/۰۱/۳۰   ۱۶:۳۹:۲۸

با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی؛
معدنکاران آذربایجان غربی 6 میلیارد ریال به حوزه سلامت کمک کردند

 

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا ویروس در استان و در راستای حمایت از سفید پوشان خط مقدم دفاع از سلامت مردم در بیمارستان های استان، معدنکاران استان با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی در حوزه سلامت حمایت خود را اعلام کردند.

به گزارش نای قلم، پریسا عابد پور در گفتگویی اظهار کرد: معدنکاران شهرستان مهاباد در راستای حمایت از حوزه سلامت و رفاه حال مردم این شهرستان برای تجهیز بیمارستان 72 تخته مهاباد یک میلیارد و 230 میلیون ریال کمک نقدی اهدا کردند تا در یاری رسان به مبتلایان شهرستان سهمی داشته باشند.

عابدپور اضافه کرد: معدنکاران دیگر شهرستان های استان نیز با توزیع بسته های مواد غذایی برای افراد نیازمند، توزیع بسته های ضدعفونی کننده در سطح شهرستان ها، توزیع ماسک و دستکش در بین مردم به صورت خودجوش و جهادی همانند هشت سال دفاع مقدس و بحران های گذشته در کنار مردم بار دیگر روحیه همدلی و جهادگری را معنی کردند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: بطور کل معدنکاران استان علاوه بر بسته ها ضدعفونی کننده، غذایی، ماسک و دستکش بیش از شش میلیارد ریال برای کمک به حوزه سلامت شهرستان های خود به صورت نقدی کمک کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا