اخبار
کد خبر : 9852 ۱۳۹۹/۰۱/۲۸   ۱۶:۵۸:۳۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد؛
برگزاری جشنواره خاطرات «روزهایی که در خانه ماندیم» در آذربایجان‌غربی

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره خاطرات و دل‌نوشته‌های «روزهایی که در خانه ماندیم» در استان برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام ناصرخدایاری در گفتگویی اظهار کرد: جشنواره خاطرات و دل‌نوشته‌های «روزهایی که در خانه ماندیم» در ۲ بخش عمومی و کودک و نوجوان برگزار می‌شود؛ در بخش کودکانه شرکت‌کنندگان می‌توانند پیام‌ها و دل‌نوشته‌های کودکانه خود را در قالب متن، شعر و جمله به جشنواره ارسال کنند. در بخش عمومی نیز «خاطرات روزهایی که در خانه ماندیم»، «دل‌نوشته‌های روزهایی که در خانه ماندیم»، «توصیف بهترین رویداد، حادثه، مشارکت و کنش‌های اجتماعی برای ارتقای سلامت خود و جامعه و ترغیب مراقبتی» از محورهای اصلی جشنواره است.

وی «بهترین جمله و پیام برای قدردانی از زحمات پزشکان و پرستاران»، «بهترین بند و عبارت از روزهایی که در خانه ماندیم» و «خلاصه کتابی که خواندیم» را از دیگر محورهای بخش عمومی این جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: به نفر نخست این جشنواره هشت میلیون ریال، نفر دوم ۶ میلیون ریال و نفر سوم پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: ۳۰ فرورودین آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره خاطرات است، و باید خاطرات ارسالی به این جشنواره ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۸ تا ۳۰ فروردین جاری به رشته تحریر درآیند، شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس 99darkhaneh@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا