Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 985 ۱۳۹۴/۰۸/۲۰   

مردم انتظار دارند مسئولان به مطالبات آنها گوش کنند

* فرمانداران به طور جدی در حوزه ماموریتی خود باید دارای پشتکار و اعتماد به نفس باشند

استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم انتظار دارند که مسئولان به حرف آنها و دغدغه ها و مطالبات آنها گوش کنند.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در دوره آموزشی فرمانداران استانهای شمال و شمال غرب کشور اظهار کرد: مسئولان باید بدانند که خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم جزو اصلی ترین و مهمترین وظایف آنها به شمار می آید.

وی هدف حضرت امام (ره) از تاسیس حکومت اسلامی را احیای دین و ارزش های اسلامی و الهی عنوان کرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام و پشتیبانی ملت بزرگ ایران اسلامی، در جهت احیای ارزش های دین اسلام بوده است و تا به امروز که حدود 36 سال از عمر عزتمند جمهوری اسلامی می گذرد, دستاوردهای بسیاری بدست آمده که مایه مباهات و افتخار این ملت است.

سعادت اضافه کرد: ما نیز به عنوان نمایندگان دولت و نظام در این مقطع تاریخی باید حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری باشیم و این انقلاب را با همان طراوت و زیبایی به دست آیندگان بسپاریم.

استاندار آذربایجان غربی درادامه به فرمایش امام علی(ع) در زمینه علل افول دولت ها و قدرت ها اشاره و خاطرنشان کرد: ترک اصول، اهمیت بی رویه به فروع به طوری که اصول فراموش شود، برتری دادن مسائل خرد و کوچک بر مسائل اصلی و اساسی و بها ندادن به فضیلت ها، از جمله اموری است که موجب ایجاد مشکلاتی برای حکومت ها می شود.

وی افزود: اسلام، رهبری و مردم سه رکن اصلی در تاسیس و شکل گیری حکومت و نظام جمهوری اسلامی بوده اند؛ لذا ما باید به مردم به عنوان حامی و پشتیبان انقلاب و به عنوان یک رکن اساسی در تاسیس نظام اسلامی و همچنین به خواسته ها و مطالبات آنها، توجه ویژه ای داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر شناخت دقیق و صحیح فرمانداران از وظایف و مسئولیت های خود گفت: فرمانداران در حوزه ماموریتی خود مسئول و پاسخگوی تمام امور هستند فلذا یک فرماندار نباید اصول را فراموش کند و طوری نشود که پرداختن به کارهای خرد و جزئی, او را  انجام کارهای اساسی بازدارد.

سعادت اظهار کرد: مقام معظم رهبری، بخشداران، فرمانداران و استانداران  را نماینده نظام عنوان فرموده اند که لازم است در همین راستا یک فرماندار، بخشدار و یا استاندار، در خود خصیصه های نظام اسلامی را داشته باشد.

وی فرمانداران را به مشورت با علما و شخصیت های موثر و متنفذ  توصیه کرد و گفت: همفکری، استفاده از افکار و اندیشه های مختلف و مشورت گرفتن از صاحبنظران و علما می تواند فرمانداران را در تصمیم گیری های بهتر و موثرتر برای شهرستان کمک کند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ما نباید اجازه دهیم افراد یا جریان خاصی ما را از مشورت گیری از موثرین جامعه، باز دارند چرا که ما نماینده دولت و نظام هستیم نه نماینده یک جریان فکری یا گروهی خاص.

موقعیت شناسی و درک شرایط از دیگر موارد مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی در این جلسه بود.

وی افزود: فرمانداران باید در انجام امور شرایط و موقعیت را کاملا درک کنند و حتی اگر کاری به لحاظ فکری و سیاسی به ضرر شخص آنها ولی به نفع حکومت و مردم بود آن را انجام دهند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه فرمانداران را توصیه به داشتن پشتکار در انجام امور نمود و گفت: فرمانداران به طور جدی در حوزه ماموریتی خود باید دارای پشتکار و اعتماد به نفس باشند و اتفاق های مختلف آنها را به هیچ وجه مایوس نکند.

سعادت تاکید کرد: تصمیم گیری همراه با اشرافیت کامل بر مسائل و موضوعات و مطالعه پیشینه موضوعات از دیگر مواردی است که می تواند مسئولان و فرمانداران را در انجام هر بهتر وظایف یاری کند.

گفتنی است دوره آموزشی تکمیلی ویژه فرمانداران استان های شمال و شمال غرب کشور به مدت دو روز و با میزبانی استانداری آذربایجان غربی در خانه جوان برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا