اخبار
کد خبر : 9849 ۱۳۹۹/۰۱/۲۸   ۱۶:۳۱:۳۰

معاون استاندار آذربایجان غربی:
واحدهای جدیدی به چرخه تولید ماسک اضافه می شوند

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: به زودی واحدهای جدیدی به چرخه تولید ماسک در آذربایجان غربی اضافه می شوند.

به گزارش نای قلم، بهنام شهدی در جلسه ای که با حضور تولیدکنندگان ماسک در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۰ واحد تولید ماسک در استان فعالیت دارد.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا و نیز به منظور رفع دغدغه های مردم افزایش تولید ماسک و تشدید نظارت بر روند توزیع و نیز ساماندهی واحدهای کارگاهی تولید ماسک در دستور کار قرار دارد.

شهدی، با اشاره به افزایش تقاضای اقلام بهداشتی به ویژه ماسک در استان گفت: برای رفع این کمبودها در نظر داریم با افزایش ظرفیت تولید و تعداد مراکز تولید ماسک در مسیر رفع موانع و مشکلات گام برداریم.

وی تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا با افزایش تولید کارخانه های تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده توانستیم بازار را اشباع و در این مورد مدیریت صورت گرفت همچنین در خصوص دستکش هم روند تولید و توزیع نیز با روند مناسبی در جریان است.

شهدی ادامه داد: در خصوص ماسک علیرغم تلاش های انجام گرفته، تولید پاسخگوی نیاز بحق مردم نیست و در این رابطه برنامه های مختلفی از جمله افزایش تولید و واردات ماسک پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کارگاههای تولید ماسک و ساماندهی این واحدهای مردمی تاکید نمود و اظهار داشت: باید همه کارگاه ها این پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در توزیع اقلام بهداشتی باید اول واحدهای تولید مواد غذایی با تراکم بالای کارگری، مراکز خدمات درمانی بهداشتی غیردانشگاهی و خصوصی، نانوایان، بیماران خاص، رانندگان اتوبوس و تاکسی، کارگران پسماند شهرداری و اداراتی که مراجعان زیادی دارند و بانک ها و بازرسان ادارات در اولویت توزیع قرار بگیرند.

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا