اخبار
کد خبر : 9837 ۱۳۹۹/۰۱/۲۶   ۱۷:۳۲:۲۶

برگزاری مراسم معارفه مسئول کانون بسیج رسانه ارومیه؛
رسانه ها از ابزار هویت و منافع ملی هستند

 

با حکم فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی «امید سیاح» به عنوان مدیر کانون بسیج رسانه ارومیه منصوب شد.

به گزارش نای قلم، در جلسه تودیع و معارفه مدیرکانون بسیج رسانه شهرستان ارومیه که با حضور ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حسین عبدالهی مسئول سازمان بسیج رسانه، یوسف حق دوست رئیس شورای قشر بسیج رسانه و جمعی از اهالی رسانه، صبح امروز در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، از زحمات حسین علیزاده مدیر قبلی کانون بسیج رسانه تقدیر و امید سیاح به عنوان مدیر جدید این کانون معرفی شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از محورهای بسیج، حلقه های صالحین است، اظهار داشت: ماموریت بسیج در قالب این حلقه ها می تواند بصورت چشمگیر ارتقا یابد.

حسین عبدالهی با اشاره به اینکه کانون بسیج رسانه ارومیه جزو کانون های مصوب بسیج رسانه است، افزود: امید است این کانون با بهره گیری از تمام ظرفیت های رسانه ای شهرستان ارومیه بتواند نقش محوری در گسترش فرهنگ بسیجی و همگرایی بین اصحاب رسانه را در عرصه رسانه استان ایفا کند.

وی با تشکر از تلاش های اهالی رسانه در آگاه سازی و جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایام تعطیلات عید نوروز، تصریح کرد: یکی از دلایل عمده که باعث شد مردم در خانه بمانند و با اقناع فکری، تدابیر ستاد مقابله با ویروس کرونا را رعایت کنند زحمات شبانه روزی اصحاب رسانه بود.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان آذربایجان غربی هم گفت: سهم مهمی از منشا قدرت در رسانه است و رسانه ها از نگاه راهبردی یکی از مهمترین ابزار هویت، اقتدار و منافع ملی هستند.

یوسف حق دوست با بیان اینکه سهم مهمی از منشا قدرت در رسانه ها است، اظهار داشت: رسانه ها از نگاه راهبردی یکی از مهمترین ابزار هویت، اقتدار و منافع ملی هستند.

وی با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج رسانه افزود: رسانه ها می توانند گفتمان قدرت را بازتولید و با ایجاد رقابت صحیح گفتمانی، برای جامعه پندارسازی کنند.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان تصریح کرد: رسانه ها با بسیج امکانات برای آگاه سازی و فضاسازی در داخل، و با بکارگیری حرفه ای صاحبان اندیشه ضمن اقناع مخاطبان در داخل، می توانند فضای رسانه ای بین المللی را به نفع جریان انقلاب تغییر دهند.

حق دوست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ملاقات با اصحاب رسانه که وظیفه رسانه آموزش تعلیم و سوق دادن قلب، ذهن و روح افراد به فرهنگ اسلامی و ابزاری برای معرفت و آگاهی بخشی مردم به درخشندگی اسلامی است، خاطرنشان کرد: کانون بسیج رسانه به عنوان واحد تخصصی و اجرایی و مرکز ثقل انجام این هدف است.

وی ادامه داد: جذب، تربیت، آموزش، سازماندهی و انسجام بسیجیان اهالی رسانه و همچنین ترویج فرهنگ اصیل ناب اسلامی، فرهنگ بصیرت و تفکرات امامین انقلاب در بین اصحاب رسانه، کمک به ارتقای بنیه علمی، تربیت مهارت های اصحاب رسانه از طریق آموزش و اردوهای علمی و فرهنگی از ماموریت های دیگر کانون بسیج است.

در پایان این نشست با قرائت حکم فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی از زحمات حسین علیزاده مدیر قبلی کانون بسیج رسانه تقدیر و امید سیاح را به عنوان مسئول جدید این کانون معرفی کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا