اخبار
کد خبر : 9833 ۱۳۹۹/۰۱/۲۶   ۱۶:۵۶:۱۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد
ثبت نام ۱۵ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در آذربایجان غربی

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از ثبت نام ۱۵ هزار و ۱۳۰ نفر برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از کرونا در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، رضا نقی زاده در گفتگویی با اشاره به وضعیت ثبت نام کنندگان استان برای دریافت بیمه بیکاری، اظهار کرد: تا امروز نزدیک به ۱۵ هزار و ۱۳۰ نفر برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از کرونا در سامانه ثبت نام کرده اند که پایش این درخواست ها در حال انجام است تا تایید نهایی آنان انجام شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان بیمه بیکاری ناشی از کرونا می توانند بدون مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت نام کنند، گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه بیمه بیکاری، ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در خصوص مراحل این ثبت نام گفت: پس از بررسی شرایط و احراز صلاحیت دریافت مقرری، به افراد پیامک داده شده و مشخصات کامل تر و شماره حساب آنان از طریق پیامک دریافت می شود تا مبلغ مورد نظر به حساب آنان واریز شود.

وی افزود: بیمه بیکاری ناشی از شیوع کرونا تنها به کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی که به صورت غیرارادی و موقت بیکار شده اند و فقط به کارگرانی که دارای قرارداد کاری با کارفرمایان هستند، پرداخت می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا