اخبار
کد خبر : 9830 ۱۳۹۹/۰۱/۲۵   ۲۲:۳۶:۳۵

در ارومیه؛
افزایش ناوگان جمع‌آوری پسماندها از بیمارستان‌های مخصوص کرونا/پاکبانان به کرونا مبتلا نشده اند

 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: ناوگان جمع‌آوری پسماندهای پزشکی از بیمارستان‌های مخصوص کرونا نیز افزایش یافته است.

به گزارش نای قلم، احد یوسفی در گفتگوی خبری اظهار کرد: همه پسماندها با شرایط خاص دفع می‌شوند و محل ویژه‌ای برای دفع زباله‌های بیمارستانی در نظر گرفته شده است‌.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌ میانی جمع‌آوری پسماند و همه ماشین آلات به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند، افزود: عملیات سمپاشی و ضدعفونی کردن سطح شهر، باکس‌های زباله، زیر باکس‌ها، خودروهای حامل زباله و مرکز دفن زباله به صورت مداوم در حال اجرا است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در ادامه سخنان خود اظهار کرد:‌ از همان روزهای ابتدایی مقابله با ویروس کرونا، پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و به صورت شبانه روزی در امر ضدعفونی شهر فعالیت می‌کنند.

یوسفی افزود: تاکنون هیچ کدام از ۸۸۰ پاکبان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به کرونا مبتلا نشده اند.

وی ادامه داد: پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند اما با رعایت مسائل بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز در بین‌شان، خوشبختانه تا کنون هیچ یک از این عزیزان به کرونا مبتلا نشده‌اند و در سلامت کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا