اخبار
کد خبر : 9829 ۱۳۹۹/۰۱/۲۵   ۱۹:۰۰:۰۶

معاون استاندار آذربایجان غربی:
میزان تولید ماسک در آذربایجان غربی جوابگوی متقاضیان نیست

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از مهمترین ملزومات جلوگیری از شیوع این بیماری استفاده از ماسک های بهداشتی است که به دلیل استفاده و متقاضی زیاد آن متاسفانه میزان تولید آن در استان جوابگوی متقاضیان نیست.

به گزارش نای قلم، بهنام شهدی در جلسه هماهنگی روند تهیه و توزیع ماسک های بهداشتی در استان اظهار کرد: ضروری است تمام گروه های تولید ماسک در استان مجوهای لازم  در تولیدی ماسک های بهداشتی را از دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل صنعت معدن و تجارت  استان دریافت کنند تا ماسک های تولیدی با رعایت اصول بهداشتی و با نرخ های مصوب در اختیار متقاضیان و گروه های هدف قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اتحادیه خیاطان نیز با نظارت مجمع امور صنفی و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و استانداردهای لازم  در قالب یک مجموعه به صورت جدی برای تولید ماسک های بهداشتی به زودی فعالیت خود را آغاز می کنند تا نیازهای جامعه در این زمینه تامین شود.

شهدی اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد خواسته یا ناخواسته به صورت انفرادی و یا گروهی بدون نظارت دانشگاه علوم پزشکی اقدام به تولید و عرضه ماسک در جامعه می کنند که از آنان نیز درخواست می شود در صورت علاقه مندی برای تولید ماسک در گروهای تولیدی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی فعالیت کنند.

معاون استاندار تصریح کرد: با سودجویانی که بخواهند از این شرایط ویژه سوءاستفاده کرده و ماسک های تقلبی و غیربهداشتی در جامعه عرضه کنند به شدت برخورد می شود.

وی همچنین از تشکیل کمیته ویژه توزیع ماسک های بهداشتی در استان خبر داد و گفت: در قالب این کمیته روند توزیع ماسک در بین گروه های هدف اولویت بندی شده و با نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی این ماسک ها توزیع می شود.

شهدی در پایان از تمام گروه های مختلف مردمی، جهادی و رسانه ها که در مقابله با شیوع بیماری کرونا تلاش می کنند قدردانی کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا