Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9817 ۱۳۹۹/۰۱/۲۴   ۰۹:۲۸:۰۲

براساس گزارش های هواشناسی؛
رگبارهای بهاری و افت دما تا ۲ روز دیگر در آذربایجان‌غربی ادامه دارد

 

درحالی‌که گزارش‌های هواشناسی افت محسوس دما و بارش های رگباری را در آذربایجان‌غربی تا روز دوشنبه پیش‌بینی کرده‌، جهادکشاورزی استان نیز از کشاورزان و دامداران خواست تا تدابیر لازم را در راستای تامین سوخت و گرمای مورد نیاز واحدهای خود اعمال کنند.

به گزارش نای قلم، رییس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه این استان دارای ۹ میلیون دام سبک، سنگین، مرغ و ماکیان و گلخانه‌های متعدد در بخش کشاورزی است، گفت: افت ناگهانی دما می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری را برای بهره‌برداران داشته‌باشد که به منظور جلوگیری از وقوع سرمازدگی و بروز خسارت احتمالی به محصولات زراعی و باغی، دامداری‌ها، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها لازم است تا تدابیر کنترلی به‌کار گرفته‌ شود.

رسول جلیلی افزود: کنترل دستگاه‌های تولید گرما و برق اضطراری در واحدهای تولید طیور قبل از ایجاد سرمازدگی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تمام واحدهای پرورش دام و طیور استان ذخایر سوختی خود را کنترل و از کافی بودن آن اطمینان حاصل کنند.

جلیلی بیان کرد: تولیدکنندگان عسل در این استان نیز نسبت به انتقال کندوها به مکان‌های سرپوشیده اقدام کنند.

وی همچنین به کشاورزان و دیگر بهره‌برداران بخش کشاورزی توصیه کرد، محصولات خود را بیمه کنند تا خسارات ناشی از سرمازدگی جبران شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا