Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9801 ۱۳۹۹/۰۱/۲۲   ۱۹:۰۱:۳۴

با حفظ الزامات بهداشتی؛
فعالیت در پروژه های عمرانی بدون وقفه ادامه یابد

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: فعالیت در پروژه‌های عمرانی با حفظ الزامات بهداشتی باید بدون وقفه ادامه یابد.

 به گزارش نای قلم، آیدین رحمانی در گفتگوی خبری اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، فعالیت در پروژه های عمرانی و توسعه ملی و استانی با حفظ الزامات بهداشتی بدون وقفه باید ادامه یابد.

 وی با تاکید بر اینکه طبق این مصوبه هیچ گونه خللی در کیفیت فنی و استانداردهای اجرائی پروژه ها پذیرفته نیست، افزود: باید با همکاری دستگاه های اجرایی، نظارتی و مشاورین و پیمانکاران شرایط بهداشتی فوق العاده ای بر کارگاه های عمرانی اعمال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: تدابیر اتخاذ شده به منظور تداوم فعالیت های توسعه ای و نیز حفظ بهداشت فردی و جمعی برای نیروی انسانی شاغل در کارگاه هاست تا از هرگونه زمینه سازی جهت بسط و گسترش بیماری کرونا در سطح جامعه نیز جلوگیری شود.

رحمانی از همراهی بخش خصوصی در قطع زنجیره انتقال شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با رعایت الزامات بهداشتی هر چه زودتر بر این بیماری غلبه کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا