اخبار
کد خبر : 9799 ۱۳۹۹/۰۱/۲۲   ۱۸:۴۳:۰۲

با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا؛
مراکز فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

 

با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، سالن های سینما، تاتر، موسیقی، آموزشگاه‌های آزاد هنری و نمایشگاه‌های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش نای قلم، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص مراکز فرهنگی،هنری و سینمایی در  اطلاعیه شماره۳ خود با قدردانی از ملت بزرگ ایران و اصحاب فرهنگ و هنر در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های پیشگیرانه،  اعلام کرد: نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و پرهیز از شکل گیری تجمعات پر خطر به منظور اطمینان از قطع زنجیره انتقال بیماری، سالن های سینما، تاتر، موسیقی ،آموزشگاه های آزاد هنری و نمایشگاه های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

همچنین سایر مشاغل مرتبط فرهنگی و هنری غیرتجمعی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ۲۳ فرودین در سراسر کشور مجاز به فعالیت هستند.

طرح فاصله گذاری اجتماعی است که از اسفند ماه همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران اجرا شده و با شعار در خانه بمانیم، خروج از منزل تنها در صورت اضطرار، بصورت بسیار محدود با رعایت دقیق و کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، برای مقابله با کرونا ممکن است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا